Retourvoorwaarden
Toch niet tevreden met het product? Binnen 7 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen wanneer het product nog ongeopend in de originele verpakking zit. Volg daarvoor de onderstaande stappen.
Aanmelden
- Ga naar www.roadstep.nl/contact en stuur ons een bericht waarin je ons op de hoogte stelt van de retourzending.
Verpakking
- Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos
- Plaats het ingevulde retourformulier in de doos
Verzending
- Lever het pakket in bij het postkantoor
- Bewaar het verzendbewijs goed
Terugbetaling
Wanneer betalen we terug?
Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over.
Wat krijg je terug?
Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de betaalde verzendkosten.
Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?
Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.
Kosten voor het retour sturen
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.
Retourformulier
Stuur dit formulier ingevuld mee met de retourzending.
Gegevens
Naam: |
Ordernummer: |
Adres: |
Klantnummer: |
Postcode: |
IBAN: |
Plaats: |
Naam rekeninghouder: |
Telefoon: |
Datum retourzending: |
E-mail: |
Reden van retour:
O Defect |
O Dubbel geleverd |
O Verkeerd artikel |
O Voldoet niet aan verwachting |
O Transportschade |
O Verkeerd besteld |
O Anders, namelijk: |
Retourartikelen
Aantal |
Artikelnummer |
Omschrijving |
Toelichting
|
Instructies retourneren
Terugsturen
Zorg ervoor dat:
- De artikelen compleet zijn
- De artikelen in originele, onbeschadigde verpakking zitten
Versturen
Breng het pakket naar een postkantoor naar keuze. Hier ontvang je een verzendbewijs. Bewaar deze goed totdat de retour volledig is afgehandeld. Dit is je bewijs dat het pakket daadwerkelijk is verstuurd en kan bij verlies tijdens transport naar worden gevraagd.
Afhandeling
Zodra de retourzending bij ons is verwerkt krijg je hierover automatisch bericht. Dit proberen wij natuurlijk zo snel mogelijk te doen. Heb je na 14 dagen nog niets van ons vernomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.